Inledning #
Ärendehanteringen i Memlist används för att skapa och skicka ut förfrågningar till underföreningar. Dessa förfrågningar kan vara exempelvis att inkomma med en årsredovisning eller en förfrågan som moderföreningen behöver ha svar på. När ett ärende skapas till en eller flera underföreningar så dyker det upp som en notifikation i Dashboarden hos underföreningen.
Översikt #
Sidan består av 3 flikar. Det går att söka på specifika ärenden genom sökrutan som finns under varje flik.
- UTKAST – Här skapar du utkastet till det som kommer att bli utskicket. När utkastet är skapat så kan du därefter publicera (skicka iväg) ärendet till de berörda föreningarna.
- AKTIVA ÄRENDE – Här kan du se de pågående ärendena. Du kan se status för de olika ärendena, vilka föreningar det avser samt granska innehållet i var och en av dessa.
- AVSLUTADE ÄRENDEN – Här sparas de ärenden som har har avslutats.