Vi använder memlistmedlemssystem för att underlätta vår föreningsadministration och medlemshantering. Informationen som sparas om våra medlemmar och användare i medlemssystemet är endast tillgänglig för vår förening och utvalda administratörer.
Medlemmar har själv möjlighet att granska och godkänna denna dokumentation under registreringen av medlemskap, samt begära ut sin persondata.
Medlemmar har även enkel tillgång till ett eget utdrag av sparad persondata på två sätt:
Medlemssystem gör så att vi får möjlighet att ge dig som medlem och användare förbättrad service, överblick och interaktion med oss. Exempelvis genom möjlighet att själv som medlem kunna logga in och uppdatera och få överblick av sina egna sparade persondata. Anmälningar till evenemang och tydlig överblick över betaldamedlemsavgifter och förnyelser är ytterligare funktioner som finns tillgängliga
Detta är några av de viktiga tjänster som finns våra medlemmar till hands för att få snabb och enkel tillgång till föreningens till alla våra tjänster, och att vi ska kunna hålla kontakt under medlemskapet.
Genom vårt medlemssystem har vi även ett inbyggt biljett och evenemangssystem. Systemet förenklar möjligheten att anmäla, betela och delta på evenemang i föreningen, bland annat genom att erhålla digitala e-biljetter med QR-kod.
Genem evenemangssystemet skapar vi även ökad säkerhet både för oss och för dig som medlem. Exempelvis genom att vi kan skanna av QR-koden på e-biljetterna, checka in deltagare och på så sätt verifiera att endast anmälda personer har fått tillträde till det aktiva evenemanget.